Alberdingk Thijm Scholen
Over deze case
Bij de 26 Alberdingk Thijm Scholen leer je waar het echt om gaat. Dankzij het platform #Daargaathetom vertellen leerlingen en docenten wat er voor hen toe doet. In hun leven, hun werk en op school.Advertenties / social ads
Doel
Overkoepelende merkuitstraling voor 28 verschillende scholen (zowel corporate- als employer branding).
Doelgroep
Alle stakeholders + (nieuwe) werknemers.
Strategie
Onderwijs is - net als het leven - veel meer dan taal en rekenen. Dus geef de Alberdingk Thijm Scholen een platform om te vertellen wat er toe doet.
Concept
Onder het motto Daar gaat het om laten we leerlingen (van 4 tot 18 jaar) en hun docenten aan het woord. Zo vertellen zij wat belangrijk is in hun leven en op school. Maar ook waar het om gaat bij een goede docent, of een fijne loopbaan.
Uitvoering
Compilatie video’s en ads op social media en website. Werkenbij-website van awareness t/m actie, voorzien van USP-video’s.
Resultaat
#Daargaathetom bracht eenheid en focus voor de scholenkoepel. Het wordt veel en graag gebruikt voor allerlei thema's binnen en buiten de scholen.
Videoserie ‘Daar gaat het om!’
Andere cases
Van idee naar impact in 3 stappen
Slimme strategie
Een effectieve campagne baseren we op relevante input en waardevolle inzichten. Dus betrekken we graag de doelgroep en de mensen binnen je organisatie. Zo bouwen we samen aan een breed gedragen strategie.
Creatief concept
Om mensen blijvend te boeien ontwikkelen we een creatief communicatieconcept, dat raakt in hart en hoofd. We houden meteen rekening met veelzijdige inzet (campaignability) gedurende langere periode (mileage).
Pragmatische productie
Uiteraard werken we alles tot in de puntjes uit. Maar we gaan verder: we zorgen ook dat je meer content krijgt voor hetzelfde geld. Dankzij onze efficiënte aanpak met een kleine crew van kei goeie waarmakers.
Voor wie wij werk(t)en:
Into koffie?
Ook een menselijke campagne met impact? Of eens praten over een communicatievraagstuk? Daar zijn wij altijd voor INTO.