Selecteer een pagina
Publiekscampagne

Weer meer Amsterdam

Over deze case

Na een lange corona lockdown, ging ook Amsterdam weer ‘open’. Amsterdammers konden eindelijk weer meer. Om dat te bekrachtigen, ontwikkelden we de WEER MEER-campagne.

Weer meer reist door de stad

Weer meer video content

Weer meer reist door de stad

Weer meer posters in de stad

Doel

Het open gaan van de stad markeren, na anderhalf jaar coronamaatregelen. Daarbij zorgen voor: – animo voor cultuur, horeca, sport, retail, recreatie; – aandacht voor gemeentelijke steun richting bewoners en bedrijven.

Doelgroep

Inwoners van Amsterdam.

Strategie

Spreek het vrijheidsgevoel van Amsterdammers aan. Speel in op wat er allemaal al wél kan.

Concept

We kunnen WEER MEER. Dat was de basis voor deze positieve paraplucampagne, waar veel verhalen onder kunnen. En waar alle stakeholders mee kunnen pronken.

Uitvoering

Citydressing, tram, outdoor, winkelposters, social story telling, toolkit voor partners, advertenties.

Resultaat

Een bruisend en kleurrijk feestje in de stad. Zowel de gemeente als betrokken organisaties en initiatieven gebruikten het concept en kregen zichtbaarheid en aandacht.

Andere cases

Van idee naar impact in 3 stappen

Slimme strategie

Een effectieve campagne baseren we op relevante input en waardevolle inzichten. Dus betrekken we graag de doelgroep en de mensen binnen je organisatie. Zo bouwen we samen aan een breed gedragen strategie.

Creatief concept

Om mensen blijvend te boeien ontwikkelen we een creatief communicatieconcept, dat raakt in hart en hoofd. We houden meteen rekening met veelzijdige inzet (campaignability) gedurende langere periode (mileage).

Pragmatische productie

Uiteraard werken we alles tot in de puntjes uit. Maar we gaan verder: we zorgen ook dat je meer content krijgt voor hetzelfde geld. Dankzij onze efficiënte aanpak met een kleine crew van kei goeie waarmakers.

Voor wie wij werk(t)en:

"Jaap en Thomas zijn een zeer creatief team. Ze zijn conceptueel sterk en werken heel snel. Kortom: een hele fijne samenwerking!"

Marlies Eijsink, Alberdingk Thijm Scholen

"Als ik een ijzersterk campagne concept met treffend handelingsperspectief zoek voor een niet alledaagse campagneopgave, bel ik INTO.”

Daniel Nagel - campagnemanager gemeente Amsterdam

Into koffie?

Ook een menselijke campagne met impact? Of eens praten over een communicatievraagstuk? Daar zijn wij altijd voor INTO.