Weer meer Amsterdam
Over deze case
Na een lange corona lockdown, ging ook Amsterdam weer ‘open’. Amsterdammers konden eindelijk weer meer. Om dat te bekrachtigen, ontwikkelden we de WEER MEER-campagne.Weer meer reist door de stad
Weer meer video content
Weer meer reist door de stad
Weer meer posters in de stad
Doel
Het open gaan van de stad markeren, na anderhalf jaar coronamaatregelen. Daarbij zorgen voor: – animo voor cultuur, horeca, sport, retail, recreatie; – aandacht voor gemeentelijke steun richting bewoners en bedrijven.
Doelgroep
Inwoners van Amsterdam.
Strategie
Spreek het vrijheidsgevoel van Amsterdammers aan. Speel in op wat er allemaal al wél kan.
Concept
We kunnen WEER MEER. Dat was de basis voor deze positieve paraplucampagne, waar veel verhalen onder kunnen. En waar alle stakeholders mee kunnen pronken.
Uitvoering
Citydressing, tram, outdoor, winkelposters, social story telling, toolkit voor partners, advertenties.
Resultaat
Een bruisend en kleurrijk feestje in de stad. Zowel de gemeente als betrokken organisaties en initiatieven gebruikten het concept en kregen zichtbaarheid en aandacht.
Andere cases
Van idee naar impact in 3 stappen
Slimme strategie
Een effectieve campagne baseren we op relevante input en waardevolle inzichten. Dus betrekken we graag de doelgroep en de mensen binnen je organisatie. Zo bouwen we samen aan een breed gedragen strategie.
Creatief concept
Om mensen blijvend te boeien ontwikkelen we een creatief communicatieconcept, dat raakt in hart en hoofd. We houden meteen rekening met veelzijdige inzet (campaignability) gedurende langere periode (mileage).
Pragmatische productie
Uiteraard werken we alles tot in de puntjes uit. Maar we gaan verder: we zorgen ook dat je meer content krijgt voor hetzelfde geld. Dankzij onze efficiënte aanpak met een kleine crew van kei goeie waarmakers.
Voor wie wij werk(t)en:
Into koffie?
Ook een menselijke campagne met impact? Of eens praten over een communicatievraagstuk? Daar zijn wij altijd voor INTO.